Zavolejte: 800 222 555
Napište: potravinyonline@itesco.cz

Chat on-line

Zákaznická podpora

Registrace a můj účet

Jak se dozvím, jestli je služba Tesco Potraviny on-line dostupná i na mé adrese?

Pro kontrolu dovážky zboží na Vaši adresu klikněte na následující odkaz Ověřte si dostupnost dodání a vložte Vaše poštovní směrovací číslo.

Nahoru

Potřebuji Clubcard k tomu, abych se mohl/a registrovat?

Ne, k nakupování na Tesco Potraviny on-line nepotřebujete Clubcard. Pokud máte Clubcard a přejete si dostávat Clubcard body za Vaše nákupy jako v Tesco obchodech, vložte prosím číslo Vaší Clubcard při registraci.

Nahoru

Jaké osobní detaily musím poskytnout při registraci na Tesco Potraviny on-line?

Pro registraci jsou povinné následující údaje:
  • E-mailová adresa
  • Adresa pro doručení nákupu
  • Přezdívka Vaší adresy (např. doma)
  • Telefonní číslo
  • Jméno a příjmení
  • Heslo
  • Číslo Clubcard (není povinné – číslo vložte v případě, že si přejete dostávat Clubcard body za Vaše nákupy)

Nahoru

Jaká je věková hranice pro registraci na Tesco Potraviny on-line?

Na Tesco Potraviny on-line se může registrovat každý. Pro doručení Vašeho nákupu je ale nutné, aby na dané adrese byla přítomna osoba starší 18 let a to po celou dobu trvání zvoleného časového intervalu dovážky.

Nahoru

Jak dlouhé by mělo být mé heslo?

Heslo musí mít 8 - 15 znaků a může obsahovat číslice i písmena.

Nahoru

Musím při registraci vkládat detaily mé platební karty?

Ne, při registraci nemusíte vkládat detaily vaší platební karty. Pokud si vyberete platbu online, budete požádáni o vložení údajů o Vaší kartě před potvrzením objednávky (data budou zakódována a bezpečně uložena). Při platbě kartou při dovážce zboží nám nemusíte poskytovat žádné údaje o platební kartě.

Nahoru

Mohu později měnit své osobní údaje? Jak je mohu změnit?

Svoji adresu a telefonní číslo můžete změnit v sekci „Můj účet“. Pro změnu ostatních osobních údajů prosím volejte zákaznický servis.

Nahoru

Je důležité aktualizovat své telefonní číslo?

Ano, Vaše telefonní číslo je velmi důležité. Pokud Vás pracovník rozvážky zákazníkům, nebo zákaznický servis bude potřebovat kontaktovat ohledně Vašeho nákupu (např. pokud bude mít zpoždění), bude volat na Vámi uvedené číslo. Proto je velmi důležité, aby Vaše telefonní číslo bylo aktuální.

Nahoru

Jak nakupovat s Tesco Potraviny on-line?

Je 5 způsobů jak najít produkty, které si chcete koupit:

  • vyhledávání výrobků podle kategorií (např. pekárna), pro zobrazení dílčí části kategorie můžete použít filtr v horní části stránky
  • hledat výrobky za použití okna pro vyhledávání (nalezené produkty budou řazeny abecedně)
  • využití funkce Ostatní produkty ze stejné kategorie, která najde výrobky podobné Vámi vybranému produktu
  • využití funkce „Oblíbené“ – nástroj, který si pamatuje Vámi naposledy nakupované výrobky
  • využití funkce “Akce” – nástroj, který zobrazí seznam všech produktů, které jsou právě v akci. Pro zobrazení probíhajících akcí v jednotlivých kategoriích zvolte z nabídky kategorií v horní části stránky.

    Nahoru

Jak přidám produkty do svého košíku?

Přidat výrobky můžete po celou dobu Vašeho nakupování.

Výrobky můžou být nakupovány po kusech, nebo podle váhy. Některé mohou být nakupovány podle váhy i kusově.

  • Přidat počet kusů – stiskněte tlačítko „přidat“ pro přidání jednoho kusu do nákupního košíku. Do textového boxu můžete zadat i větší množství. Poté stiskněte tlačítko „přidat“.
  • Přidat množství podle váhy – stiskněte tlačítko „přidat“ pro přidání 100 g daného výrobku. Do textového boxu můžete také přímo zadat váhu produktu a stisknout tlačítko „přidat“.
  • Přidat počet kusů nebo přidat množství podle váhy – vyberte, jestli chcete přidat větší množství produktu podle váhy nebo podle počtu kusů. Pak se řiďte instrukcemi, uvedenými výše.

Nahoru

Jak můžu urychlit mé nakupování?

Nejrychlejší způsob nakupování je za použití „Oblíbených“. Po každém nákupu online jsou produkty, které jste nakoupili, uloženy do sekce „Oblíbených“ a budou tam při Vašem dalším přihlášení. Tak můžete velmi snadno najít produkty, které nakupujete pravidelně. Stačí se pouze přihlásit do Vašeho účtu a jít do sekce „Oblíbené“.

Můžete také vyzkoušet odkaz na Ostatní produkty ze stejné kategorie. Odkaz najdete u každého z produktů nalezených při použití vyhledávacího okna. Odkaz je také vedle každého výrobku ve Vašich „Oblíbených“. Po kliknutí na odkaz uvidíte výrobky, které jsou podobné nebo příbuzné hledanému produktu.

Nahoru

Co znamená sekce „Oblíbené“?

„Oblíbené“ je funkce, která si pamatuje položky, které jste nakoupili při Vašich předchozích nákupech online. Tyto se objeví v záložce „Oblíbené“, takže výrobky, které chcete nakoupit znova, můžete velmi rychle a jednoduše najít.

Používání „Oblíbených“ je nejrychlejší cestou nakupování. Pokaždé když koupíte nějaký výrobek, je uložen mezi Vaše oblíbené položky, takže jej při Vašem příštím nákupu můžete velmi rychle a jednoduše najít. Stačí se pouze přihlásit do Vašeho účtu a jít do sekce „Oblíbené“.

Nahoru

Kde najdu sekci „Oblíbené“?

Poté co se přihlásíte, můžete vidět všechny Vaše oblíbené položky v sekci „Oblíbené“ v horní části obrazovky.

Nahoru

Proč nejsou v mých „Oblíbených“ žádné produkty?

Sekce „Oblíbené“ při Vašem účtu bude obsahovat produkty teprve poté, co dokončíte svůj první nákup online.

Nahoru

Je možné vymazat některé produkty z „Oblíbených“?

Bohužel, tato funkce není v současné době dostupná. Pracujeme na tom, abychom Vám tuto funkci mohli v budoucnosti nabídnout.

Nahoru

Jak změním výrobky ve svém nákupním košíku?

Změnu produktů provedete jednoduše ve Vašem nákupním košíku. Klikněte na tlačítko Prohlédnout košík na pravé straně ve spodní části obrazovky. Zde uvidíte všechny položky, které máte ve Vašem košíku a jejich množství.

Najděte Vámi hledaný výrobek a klikněte na + nebo – podle toho, jestli chcete přidat nebo odebrat položky ve Vašem košíku.

Změnit množství nebo vymazat produkt z Vašeho nákupního košíku můžete také přímo ve Vašem nákupním košíku na pravé straně obrazovky během Vašeho nákupu.

Nahoru

Je bezpečné nakupovat online?

Ano, nakupování s Tesco Potraviny on-line je bezpečné. Všechny Vaše údaje včetně údajů o platební kartě jsou bezpečně uchovány v souladu s českým zákonem o ochraně osobních údajů.

Nahoru

Jak je můj nákup vybírán a zabalen?

Všichni zaměstnanci, kteří se podílí na Vašem nákupu, dělají maximum pro to, abychom Vám mohli zajistit servis té nejvyšší kvality. Zaměstnanci, kteří za Vás vybírají produkty, jsou školeni, aby vždy vybírali produkty s nejdelší dobou trvanlivosti a to nejčerstvější ovoce a zeleninu. Jsou školeni, aby pro Vás vybírali zboží stejné kvality, jako by ho vybírali sami sobě podle zásady: Koupil bych si to?

Při balení Vašeho nákupu klademe důraz na to, abychom oddělili potraviny od nepotravinových výrobků a chlazené věci od mražených. Těžší produkty ukládáme do spodu, abychom předešli poničení ostatních výrobků. Přesně tak, jak byste to udělali i Vy při balení Vašeho nákupu.

Naše vozy jsou pak uzpůsobeny tak, aby při samotném rozvozu byl dodržen teplotní řetězec. Tím zaručujeme, že Váš nákup je uchováván a převážen po celou dobu ve správné teplotě.

Nahoru

Jaké produkty jsou dostupné v sortimentu Tesco Potraviny on-line?

Vybírat můžete z více než 20000 produktů od čerstvých potravin, mražených potravin a nápojů, až po drogerii a základní potřeby pro domácnost. Všechny produkty jsou našimi zaměstnanci pečlivě vybrány a následně dovezeny při dodržování teplotního řetězce.

Nahoru

Proč nemohu najít produkt, který si obvykle v obchodě nakupuji?

Snažíme se, abychom Vám nabídli co nejširší sortiment výrobků. Pokud ale nemůžete najít některý z výrobků, pak:

  • Obchod, ze kterého dostáváte Váš online nákup, nemusí být stejný obchod, kam obvykle chodíte nakupovat. Nabídka jednotlivých Tesco obchodů se může lišit.
  • Vámi hledaný výrobek patří mezi skupinu produktů, které bohužel nejsme schopni doručit.

Nahoru

Je nějaký limit na množství zboží, které si mohu nakoupit?

Maximálně můžete nakoupit 21 jednotek od každého výrobku. Itesco.cz si vyhrazuje právo za výjimečných okolností doručit menší množství než 21 jednotek.

Nahoru

Odkud pochází ovoce a zelenina?

Vratné zálohované obaly

Ceny zboží ve vratných láhvích zahrnují i zálohu za tuto láhev ve výši 3 Kč za láhev. Zákazník může vrátit zálohované láhve a obdržet zpět zálohu v provozních hodinách kteréhokoli hypermarketu Tesco. Zálohované láhve není možno vracet přímo Pracovníkovi rozvozu zákazníkům, stejně tak není možné uplatnit kupon za vrácené láhve prostřednictvím Služby Potraviny online.

Nahoru

Liší se ceny online výrobků a výrobků přímo v obchodě?

Ceny výrobků při Vašem online nákupu a výrobků v obchodech Tesco se neliší. To platí i pro akční nabídky.

Nahoru

Množstevní sleva „X+Y zdarma“

U produktů s množstevní slevou (např. 1 + 1), bude zobrazeno logo „Přidejte 2, zaplaťte 1“. K získání slevy vložte do košíku 2 stejné produkty. Cena za produkt zdarma Vám pak bude odečtena z celkové ceny nákupu při doručení. Vše si můžete zkontrolovat na účtence, kterou dostanete s nákupem. Množstevní slevy jsou platné vždy do následujícího úterý od začátku akce.

Nahoru

Co je orientační cena?

Ceny některých produktů, zobrazené na webových stránkách, jsou pouze orientační. Při dovozu Vašeho nákupu se ceny některých produktů mohou lišit od ceny zobrazené na Tesco Potraviny on-line v době Vašeho online nákupu.

  • Ceny některých produktů se mezi dobou online nákupu a rozvážkou mohou změnit.
  • Zejména u vážených produktů (ovoce, zelenina a pultové produkty), ale i u předbalených výrobků (maso, drůbež, sýry) se může stát, že hmotnost bude lehce odlišná od hmotnosti Vámi online zadané. To samozřejmě může i mírně ovlivnit cenu Vašeho nákupu.
  • Vámi objednané produkty nebudou v den Vaší dodávky na obchodě dostupné. Pokud se toto stane, budeme se Vám vždy snažit nabídnout odpovídající náhradní produkt. Náhradní produkt bude původně vybranému produktu odpovídat kvalitou i cenou.
  • Některé slevy Vám budou dodatečně odečteny, pokud je sleva platná i v den dodání.

Pokud od nás dostanete produkt, který se liší cenou v době dodání od ceny, zobrazované v době Vašeho nákupu, můžete jej odmítnout. Jakýkoliv produkt můžete vrátit přímo při dovážce zboží našemu pracovníkovi rozvozu zákazníkům a my Vám jej nebudeme účtovat. Více informací najdete ve všeobecných podmínkách.

Nahoru

Co je to e-kupón?

E-kupón je elektronický kupón s kódem, který můžete použít při vaší objednávce potravin a ušetřit tak peníze.

Kódy elektronických kupónů tvoří písmena a číslice, tj. ABC123.

Nahoru

Jak se používá e-kupón?

  • Přihlaste se k vašemu účtu Tesco nebo se zaregistrujte v případě, že jste na stránkách Tesco poprvé.
  • Produkty, které chcete koupit, vložte do nákupního košíku a zkontrolujte si vaši objednávku.
  • Na stránce určené pro platbu se nachází sekce týkající se elektronických kupónů. Zadejte kód vašeho e-kupónu do textového pole a kliknutím na tlačítko „Použít kód“ přidejte e-kupón k vaší objednávce.
  • Sleva na základě elektronického kupónu se automaticky odečte od celkové částky vašeho nákupu ještě před zaplacením.

Nahoru

Proč můj e-kupón nefunguje?

  • Zadali jste kód elektronického kupónu správně? Zadejte kód znovu, abyste si ověřili, že jste neudělali překlep.
  • Jsou údaje na elektronickém kupónu platné? E-kupóny mají datum vypršení platnosti, zkontrolujte tedy prosím, zda jsou e-kupóny pro vaši objednávku platné. Elektronický kupón musí být v platnosti ke dni, ve kterém proběhne příslušná dodávka.
  • Byl elektronický kupón zaslán přímo vám? Někdy mají e-kupóny omezení a může je využívat pouze osoba, které byly zaslány.
  • Použili jste elektronický kupón maximálně tolikrát, kolikrát to lze? Některé naše e-kupóny lze použít pouze jednou; jiné nemají žádná omezení týkající se počtu použití.
  • Je tu minimální útrata? Kódy některých našich elektronických kupónů lze použít pouze v případě, že utratíte minimální částku.
  • Zadali jste více než jeden elektronický kupón? Některé e-kupóny nelze použít při stejné objednávce jako jiné e-kupóny.
  • Snažíte se načíst váš elektronický kupón na jiné webové stránky Tesco? Naše e-kupóny lze použít pouze na webových stránkách s potravinami té země, pro kterou byly vydány.

Vezměte prosím na vědomí, že e-kupóny podléhají omezením. Pro více informací se podívejte na Smluvní podmínky týkající se e-kupónů.

Nahoru

Jak můžu zaplatit za svůj nákup?

Můžete si vybrat buď platbu online, nebo platbu kartou u dveří. Bohužel za Váš nákup nemůžeme přijmout platbu v hotovosti.

Nahoru

Jaký typ platebních karet mohu použít k placení?

K placení za Váš nákup můžete použít debetní nebo kreditní platební kartu. Přijímáme následující typy karet:

  • Visa debit
  • Visa electron
  • Visa kreditní karta
  • Master Card
  • Maestro

Nahoru

Je bezpečné platit online?

Ano, nakupování s Tesco Potraviny on-line je bezpečné. Všechny Vaše údaje, včetně údajů o platební kartě, jsou bezpečně uchovány v souladu s českým zákonem o ochraně osobních údajů.

Nahoru

Co je bezpečnostní kód?

Bezpečnostní kód je důležitý k předejití zneužití Vaší platební karty. Nachází se vytištěný na zadní straně Vaší platební karty, ale není nikde vyražený, ani není součástí magnetického proužku. Toto číslo zná pouze osoba, která má kartu v ruce.

Na většině karet tvoří tento bezpečnostní kód tři poslední číslice čísla zobrazeného na podpisovém proužku na zadní straně Vaší karty.

Nahoru

Nemohu přečíst svůj bezpečnostní kód.

Pokud nemůžete přečíst bezpečnostní kód na Vaší platební kartě, kontaktujte prosím Vaši banku.

Nahoru

Dostanu zákaznickou účtenku ke svému nákupu?

Poté co potvrdíte Vaši objednávku, obdržíte od nás potvrzující e-mail se souhrnem Vašeho nákupu, množství nakoupených produktů a orientační cenou produktů.

Pracovník rozvozu zákazníkům Vám při převzetí nákupu předá zákaznický účet s detaily o Vaší objednávce, produkty které jste si objednali, včetně náhradních výrobků a nedostupných produktů.

Nahoru

Kdy zaplatím svůj online nákup?

Částka za Váš nákup je z karty stažena až po doručení Vaší objednávky. To platí pro oba způsoby platby, tedy pro platbu u dveří při dodání i pro platbu online.

Nahoru

Dostanu Clubcard body za svůj nákup?

Ano, za Vaše online nákupy Vám bude připsán dvojnásobek bodů Clubcard. Například za nákup v hodnotě 1000 Kč získáte 200 Clubcard bodů místo 100.

Nahoru

Je možné použít kupony a Clubcard poukázky k nákupu online?

V současné době není bohužel možné použít ani kupony, ani Clubcard poukázky při Vašich nákupech online, ale tato možnost bude v budoucnu dostupná.

Nahoru

Co se stane, když budu mít problém s platbou?

Budete-li mít problém s placením, můžete zkusit použít jinou platební kartu.
Pro platbu online: Náš tým na zákaznické lince se Vám ozve v momentě, kdy zaregistrujeme problém s Vaší platební kartou. Pracovník zákaznické linky Vás požádá o využití náhradní platební karty.
Pro platbu při dodání: Pokud vznikne nějaký problém s platbou, můžete využít náhradní platební kartu, máte-li ji k dispozici.
Bohužel, naši pracovníci rozvozu zákazníkům nemohou přijímat platby v hotovosti.

Nahoru

Musím vkládat detaily mé platební karty?

Pokud platíte online, požádáme Vás o vložení údajů o Vaší platební kartě. Tyto údaje budou zašifrované a bezpečně uchovávané. Při platbě kartou při dodání zboží nemusíte vkládat žádné detaily o Vaší platební kartě, ačkoliv Vaši kartu budete potřebovat mít u sebe v době dodání Vašeho nákupu.

Nahoru

Kdy si mohu nechat dovézt svůj nákup?

Váš nákup si můžete nechat dovézt od 8:00 do 22:00 po dvouhodinových intervalech, každý den v týdnu. Každý časový interval má svojí maximální kapacitu, proto Vám doporučujeme vytvářet Vaší objednávku co nejdelší dobu před požadovaným časem dodání, aby časový interval doručení, který chcete, byl dostupný. Váš nákup si můžete objednat až tři týdny před časem doručení.

Nahoru

Jak si vyberu den a čas doručení mého nákupu?

Poté co se přihlásíte do Vašeho účtu, kliknete na tlačítko „Zarezervovat čas“, kde uvidíte dostupné časové intervaly rozvážky. Nejlepší je zarezervovat si čas dovážky hned na začátku Vašeho nákupu, který je posléze rezervován po dobu dvou hodin a vy tak máte dostatek času na vytvoření Vaší objednávky. Samozřejmě si Vámi požadovaný čas doručení můžete zarezervovat i po vytvoření objednávky a naplnění Vašeho košíku.

Nahoru

Jak si mohu změnit svůj čas doručení?

Kdykoliv během Vašeho nakupování před tím, než potvrdíte objednávku, si můžete změnit časový interval rozvážky. Po potvrzení objednávky už si časový interval rozvážky nebudete moci změnit. Jediná možnost jak změnit časový interval rozvážky po potvrzení objednávky, je její zrušení v sekci „Moje objednávky“ (do 23:00 v den před dnem doručení Vaší objednávky) a vytvoření objednávky nové.

Nahoru

Co znamená „Vložit poznámku“ a jak je tato informace využita?

Jakékoliv poznámky o doručení, které nám napíšete, nám pomohou lépe najít Váš byt či dům. Můžete nám napsat číslo Vašeho domu, jméno na zvonku, nebo dát podrobnější informace jak Vaší adresu najít.

Nahoru

Proč platím cenu za doručení mého nákupu?

Za doručením Vaší objednávky se skrývá velké množství práce týmu lidí, který je zodpovědný za poskytnutí maximálního servisu k Vaší spokojenosti. Lidé na našich obchodech pro Vás a za Vás vybírají nejlepší zboží, poté Váš nákup zabalí a připraví. Pracovníci rozvozu pak opatrně a včas doručí zboží až k Vaším dveřím. Abychom Vám byli schopni doručit zboží v nejlepší kvalitě, je v době před Vaší dodávkou skladováno tak, aby byl dodržen teplotní řetězec. Všechny tyto procesy, které nejsou navenek viditelné, se skrývají za cenou za doručení.

Nahoru

Jak vysoká je cena za doručení?

Cena za dovážku se pohybuje od 49 Kč do 99 Kč podle zvoleného časového intervalu.

Nahoru

Jak mohu zrušit svou objednávku?

Objednávku můžete sami zrušit do 23:00 dne, předcházejícího dovozu Vaší objednávky. Na webových stránkách jděte na záložku „Moje objednávky“ a klikněte na „Zrušit objednávku“ u příslušné objednávky, kterou chcete zrušit. Pokud se vyskytne výjimečná situace, kdy potřebujete zrušit objednávku po tomto čase, kontaktujte prosím Zákaznický servis na telefonním čísle uvedeném výše a my se Vám pokusíme pomoci, jak nejlépe to půjde.

Nahoru

Pokud zruším svou objednávku, bude mi částka stržena z účtu?

Ne, pokud zrušíte svou objednávku přes „Moje objednávky“ na webové stránce, nebude Vám nákup stržen z účtu.

Nahoru

Dokdy nejpozději mohu zrušit svou objednávku?

Objednávku lze zrušit online nejpozději do 23:00 v den, který předchází doručení Vašeho nákupu. Po tomto čase kontaktujte Zákaznický servis na výše uvedeném telefonním čisle a my se Vám pokusíme pomoci, jak nejlépe můžeme.

Nahoru

Jak můžu přidat nebo odebrat výrobky z objednávky před doručením?

Produkty můžete přidávat nebo odebírat nejpozději do 23:00 v den, který předchází doručení Vašeho nákupu. Objednávku můžete upravovat v záložce „Mé objednávky” kliknutím na tlačítko „Změna objednávky” u objednávky, kterou chcete upravit.

Nahoru

Obdržení nákupu

Zapomněl jsem, kdy mi má být nákup doručen. Jak si mohu čas zkontrolovat?

Čas dodání můžete zkontrolovat na webové stránce v sekci „Moje objednávky“. Také potvrzující e-mail, který jste obdrželi, obsahuje informace o Vašem zarezervovaném časovém úseku.

Nahoru

Může můj nákup převzít někdo jiný?

Ano, kdokoliv starší 18 let může převzít Váš nákup. Pokud platíte kartou u dveří, vlastník karty musí být přítomen.

Nahoru

Jaká je věková hranice pro převzetí nákupu?

Pro převzetí nákupu musíte být starší 18 let. Pokud platíte kartou u dveří, vlastník karty musí být přítomen.

Nahoru

Co když produkt, který jsem si objednal, nebyl k dispozici?

Pokud Vámi vybraný produkt nebyl na obchodě dostupný, dovezeme Vám za něj náhradní produkt, který máte možnost přijmout či odmítnout, jakmile je Vám nákup doručen. Na horní části Vaší účtenky jsou tyto substituty uvedeny. Pokud zboží nechcete, jednoduše jej vraťte Pracovníkovi rozvozu zákazníkům a nebudete za něj platit.

Podobně, pokud Vychystávač nemohl najít vhodný náhradní produkt k produktu, který jste si objednali, nebude tento přidán do nákupu a nebude zahrnut ve finální ceně, která Vám bude účtována.

Nahoru

Jak zjistím, jestli byl produkt nahrazen, nebo nebyl k dispozici?

Pracovník rozvozu zákazníkům Vám předá Účtenku, na které najdete kompletní informace o všech produktech, které jste si objednali, včetně jakýchkoliv náhrad či nedostupných položek.

Projděte si tuto Účtenku pozorně, jakmile Vám je nákup doručen. Pokud jakýkoliv produkt nechcete, jednoduše jej vraťte Pracovníkovi rozvozu zákazníkům a zboží Vám nebude naúčtováno.

Nahoru

Bydlím v bytě, doručí mi Pracovník rozvozu zákazníkům můj nákup ke dveřím bytu?

Náš Pracovník rozvozu zákazníkům nákup doručí k hlavním dveřím od budovy. Pokud jej požádáte, je možné donést nákup přímo k Vašim dveřím.

Nahoru

Co se stane, když zmeškám dodávku?

Pokud jste zmeškali dodání zboží, zkontrolujte svou poštovní schránku. Měla by v ní být Karta o nezastižení zákazníka, na které naleznete číslo na Zákaznický servis. Bohužel je možné, že budete muset znovu zaplatit servisní poplatek.

Nahoru

Co mám dělat, pokud se má dodávka opozdila?

Uděláme vše pro to, abychom Vás o případném opoždění dodávky informovali jak nejdříve je to možné. Pokud jste ale žádnou zprávu nedostali, kontaktujte prosím Zákaznický servis.

Nahoru

Co mám dělat, pokud nejsem spokojen s kvalitou výrobků v dodaném nákupu?

Pokud nejste z jakéhokoliv důvodu spokojeni s některými výrobky, jednoduše je vraťte Pracovníkovi rozvozu zákazníkům. Tyto výrobky Vám nebudou účtovány. Pokud PRZ již odjel, vezměte produkt a účtenku do hypermarketu Tesco. Na informacích žádejte vrácení peněz. Pokud jste platili kartou u dveří, je nutné s sebou vzít i ústřižek o zaplacení. Vždy si prosím nákup zkontrolujte přímo před PRZ. Takto budete mít jistotu, že nebudete platit za žádné produkty, které chcete odmítnout.

Nahoru

Co mám dělat, pokud mi v nákupu chybí nějaké produkty?

Je nám velice líto, pokud ve Vašem nákupu chybí nějaký produkt. Prosím kontaktujte Zákaznický servis.

Nahoru

Jak mohu změnit svou adresu dodání, když už jsem nákup objednal?

Poté, co jste udělali objednávku, není možné změnit adresu doručení. V tomto případě je nutné zrušit Vaši stávající objednávku a vytvořit novou.

Nahoru

Jak je objednávka doručena?

Abychom měli jistotu, že Vám doručíme zboží v nejlepší možné kvalitě, používáme tři oddělené prostory – chladící, mrazící a ambientní část jak v obchodě, tak v autech. To vše proto, abychom měli jistotu, že jsou produkty uchovány v ideální teplotě.

Nahoru

Bude můj nákup doručen v taškách?

Před potvrzením objednávky si můžete vybrat, zda chcete svůj nákup objednaný po internetu dodat v nákupních taškách nebo bez tašek. Pokud se rozhodnete pro dodání v taškách, bude Vám účtován jednorázový poplatek ve výši 15 Kč za nákup. Tento poplatek je stejný bez ohledu na počet tašek v nákupu. Pokud se rozhodnete pro dodání bez tašek, váš nákup bude doručen v našich přepravkách a budete mít dost času na převzetí nákupu. Z hygienických důvodů budou položky, jako je čerstvé maso, ryby a čisticí prostředky, i nadále dodávány v taškách bez poplatku. To, zda chcete doručit nákup s taškami nebo bez tašek, si můžete rozmyslet do 23:00 v den před dodání.

Nahoru

Klikni a vyzvedni

Co je služba Klikni a vyzvedni?

Služba Klikni a vyzvedni nabízí všechny výhody nakupování on-line a navíc komfortní možnost vyzvednout si potraviny v obchodě Tesco nebo na vyhrazeném výdejním místě v době, která vám vyhovuje.

Nahoru

Proč bych měl/a službu Klikni a vyzvedni využívat?

Ještě větší pohodlí

  • Těžkou práci nechte na nás.
  • Váš nákup potravin pro vás připravíme, zabalíme a bezpečně uschováme, dokud si ho nevyzvednete v době, která vám vyhovuje.
  • Svůj nákup si vyzvedněte, až půjdete kolem, na cestě domů z práce, po škole nebo dokonce při návratu z dovolené.
  • Prostě se dostavte k výdejnímu místu a my se postaráme o zbytek.
  • Výdejní místo s regulovanou teplotou.
  • Všechny výrobky se připravují v den vyzvednutí a bezpečně se uchovávají v lednici, mrazáku nebo ve skříni až do vašeho příjezdu.
  • Celá obvyklá nabídka obchodu na jednom místě.
  • Výhodné nabídky snadno najdete.

Nahoru

Jak se služba Klikni a vyzvedni používá?

1. V případě úspěšné registrace se vám po přihlášení a volbě „Zarezervovat čas“ zobrazí možnost Klikni a vyzvedni. V případě, že svou adresu v registračním formuláři nenajdete a o službu máte zájem, můžete si vytvořit registraci s libovolnou adresou ve městě, ve kterém se nachází obchod s výdejním místem.
2. Vyberte si dvouhodinový termín, ve kterém si nákup v obchodě vyzvednete*.
3. Vytvořte si objednávku on-line.
4. Vyzvedněte si nákup na vyhrazeném výdejním místě v době, kterou jste si zvolili!

* Dostupné termíny najdete na webových stránkách.

Nahoru

Proč se mi možnost Vyzvednout nezobrazuje jako možnost nákupu na webových stránkách?

Více informací vám poskytne naše oddělení služeb pro zákazníky. Prosím, nezapomeňte, že časový úsek Vám bude rezervován jen po dobu dvou hodin. Po tomto čase budete muset zarezervovat úsek nový.

Nahoru

Kde si svůj nákup vyzvednu?

Výdejní místo se nachází přímo na obchodě nebo v jeho blízkosti a je zřetelně značeno nápisem Klikni a vyzvedni. Adresu vámi vybraného výdejního místa najdete v potvrzujícím e-mailu.

Nahoru

Jaký doklad totožnosti si musím vzít s sebou?

S sebou si vezměte číslo vaší objednávky a průkaz totožnosti s vaší fotografií. Pokud platíte až při vyzvednutí, potřebujete platební kartu a číslo objednávky. Bez těchto dokladů vám bohužel nemůžeme váš nákup vydat.

Nahoru

Může mi můj nákup vyzvednout někdo jiný?

Ano, pokud má kopii potvrzujícího e-mailu s číslem objednávky. Bez ní bohužel nemůžeme nákup vydat.

Nahoru

Kdy si svůj nákup mohu vyzvednout?

Služba Klikni a vyzvedni je k dispozici 7 dní v týdnu, od pondělí do neděle. Dostupné termíny najdete na stránce „Zarezervovat čas“.

Nahoru

Co se stane, když nestihnu svůj termín k vyzvednutí?

Kontaktujte naši zákaznickou linku 800 222 555, případně personál výdejního místa – poradí vám, kde si můžete svůj nákup vyzvednout.

Nahoru

Co se stane, když přijedu ještě před termínem k vyzvednutí?

Před termínem k vyzvednutí vás bohužel nebudeme moci obsloužit.

Nahoru

Kolik to stojí?

Tato služba stojí 39 Kč.

Nahoru

Kde budou moje potraviny uloženy během mého termínu k vyzvednutí?

Všechny výrobky se připravují v den vyzvednutí a na výdejním místě s regulovanou teplotou se bezpečně uchovávají v lednici, mrazáku nebo v prostorách k tomu určeným až do vašeho příjezdu.

Nahoru

Bude můj nákup připraven v taškách?

Ano, váš nákup bude připraven v taškách.

Nahoru

Musím k vyzvednutí přijet autem?

Doporučujeme vám přijet k výdejnímu místu autem, abychom vám potraviny mohli uložit přímo do auta. Přijet však můžete i jiným dopravním prostředkem, dokonce můžete i přijít pěšky.

Nahoru

Co se stane, když některé objednané položky nejsou k dispozici?

Ve výjimečných případech, kdy vámi objednaný výrobek není k dispozici, se vám pokusíme nabídnout výrobek náhradní. Položky, které nebudete chtít, můžete vrátit pracovníkům výdejního místa a cena vaší objednávky se podle toho upraví.

Nahoru

Co mám dělat, když se mi náhradní položka nelíbí nebo když bych chtěl/a vrátit peníze za některou položku?

Náhradní položky budou na vašem účtu uvedeny jako první a budou připraveny v modrých taškách. Pokud budete chtít náhradní položku vrátit, pracovník výdejního místa příslušně upraví cenu vaší objednávky a daná položka se vám nebude účtovat. Při platbě on-line vám pochopitelně bude z karty stržena částka po odečtení všech takto vrácených položek.

Nahoru

Mohu svou objednávku v rámci služby Klikni a vyzvedni upravit nebo zrušit na webových stránkách?

Svou objednávku můžete upravit na stránce „Moje objednávky“. V den před určeným datem vyzvednutí objednávky můžete až do 23.00 hod. výrobky na objednávku přidávat nebo je z ní odebírat. Způsob nákupu ani rezervovaný termín změnit nemůžete. Nezapomeňte v rámci objednávky znovu přejít k pokladně, aby se všechny změny uložily. Objednávky můžete zrušit na stránce „Moje objednávky“. Objednávku je možné zrušit až do 23.00 hod. dne před datem vyzvednutí.

Služba je momentálně dostupná na Čerpací stanici Praha Letňany, u HM Extra Mladá Boleslav, u HM Brno Královo Pole, Cimburkova 4, u Fakultní Nemocnice Bory, Edvarda Beneše 1128/13, Plzeň-Bory a u Fakultní Nemocnice Lochotín, alej Svobody 80, Plzeň-Lochotín.

Nahoru

Ušetřete čas v Oblíbených

Záložka „Oblíbené“ si pamatuje Vaše předešlé nákupy. Přidejte produkty z této sekce do Košíku, abyste se nemuseli znovu probírat všemi produkty.

Nahoru

Používejte dříve vyhledávané produkty

Vyhledané produkty jsou na stránce abecedně řazeny. Takže produkty začínající písmenem které je v abecedě dále, budou zobrazeny nejspíše na některé z dalších stránek, které se zobrazí jako výsledek hledání.

Nahoru

Doručení nákupu v čase, který Vám vyhovuje

Můžete si zarezervovat čas doručení před tím, než začnete se samotným nákupem. Bude Vám rezervován po dobu dvou hodin. Pokud si myslíte, že k nákupu budete potřebovat více času než 2 hodiny, zarezervujte si časový úsek kdykoliv během nákupu, nejpozději před samotným odhlášením.

Časové úseky jsou rozděleny během dne od 8:00 ráno do 22:00 večer, 7 dní v týdnu. Jeden úsek trvá 2 hodiny. Každý z těchto úseků má omezenou kapacitu, proto si čas zarezervujte v předstihu, abyste měli jistotu, že budete mít nákup doručen v čase, který Vám vyhovuje. Nákup lze objednat až 3 týdny v předstihu.

Nahoru

Pokud nemáte čas na dokončení nákupu

Pokud nemáte čas na dokončení nákupu a musíte jej nechat nedokončený, vybrané produkty, které jste již vložili do Košíku, se Vám objeví při příštím přihlášení znovu. Znamená to tedy, že můžete pokračovat v nákupu jiný den.

Prosím, nezapomeňte, že časový úsek Vám bude rezervován jen po dobu dvou hodin. Po tomto čase budete muset zarezervovat úsek nový.

Nahoru

Jednoduše zrušte objednávku

Pokud potřebujete zrušit objednávku, můžete tak učinit online do 23:00 v den, který předchází dnu, ve kterém Vám má být objednávka doručena. Na stránce klikněte na „moje objednávky“ a zmáčkněte „zrušit objednávku“ u příslušné objednávky.

Nahoru

Jedete na dovolenou? Předobjednejte si nákup na čas Vašeho návratu

Objednávku lze předobjednat až tři týdny dopředu. Takhle tedy můžete obdržet nákup, jakmile se vrátíte z dovolené.

Nahoru

Objednejte si nepotravinové zboží spolu s potravinami

Kromě jídla a pití, lze objednat i nepotravinové produkty jako drogerii, domácí potřeby. Můžete tak ušetřit čas nákupem ve velkém.

Nahoru

Nakupujte v češtině i angličtině

Online nákup lze provádět jak v češtině, tak angličtině. V pravém horním rohu vyberte jazyk a klikněte na tlačítko Go/OK. Jazyk lze změnit kdykoliv během nákupu.

Bohužel, zatím nebylo možno plně přeložit názvy všech našich produktů. Tuto službu vám chceme v blízké budoucnosti plně nabídnout, proto na řešení tohoto problému pracujeme.

Nahoru

Podmínky kampaně „Letní akce“

  1. ÚVODNÍ USTANOVENÍ
    1. Obchodní společnost Tesco Stores ČR a.s., IČ 45308314, se sídlem Praha 10, Vršovická 1527/68b, PSČ 100 00, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1377, (dále jen „Tesco“) organizuje v termínu od 4. 8. 2017 do 13. 8. 2017 (dále jen „Doba konání“) marketingovou kampaň zvanou „letní akce“ (dále jen „Kampaň“) a tímto stanoví pravidla a podmínky Kampaně, které jsou k dispozici na internetové stránce http://www2.itesco.cz/potraviny-on-line-napoveda.html#link13.
  2. ZÁKLADNÍ PODMÍNKY KAMPANĚ
    1. Vybraný zákazník z České republiky (dále jen „Účastník“), pokud splní podmínky Kampaně uvedené v těchto pravidlech v Době konání, může získat dva slevové kupony na další dva nákupy, zejména nikoliv však výlučně:
      1. V Době konání nakoupí přes Tesco Online nákupy nebo Klikni & Vyzvedni na stránce http://nakup.itesco.cz/ v minimální hodnotě 1.500,- Kč vč. DPH;
      2. Nákup mu bude doručený mezi 4.8.2017 8:00hod a 13.8. nejpozději do 22:00hod;
      3. Má kompletně a pravdivě vyplněnou registraci na Tesco, tj. uvede své kontaktní údaje, zejména své jméno, příjmení, adresu, mobilní telefon a email, tj. email, na který přijde informace s instrukcemi pro využití dvou unikátních slevových kupónů, každý na částku 100,- Kč vč. DPH. Jeden kupón je možné využít v období od 15.8.2017 do 27.8.2017 a druhý kupón je možné využít v období od 28.8.2017 do 10.9.2017 při nákupu přes Tesco Online nákupy nebo Klikni & Vyzvedni na stránce http://nakup.itesco.cz/ vždy v minimální hodnotě 1.500,- Kč vč. DPH (dále jen „Kupón“ nebo „Kupóny“ a „Sleva“).
      4. Účastník, který v rámci své registrace na Tesco neudělil souhlas se zasíláním informací o produktech, službách a slevových nabídkách společnosti Tesco (zejména emailem), ale splní podmínky Kampaně a má zájem o Kupóny, kontaktuje Infolinku na t.č.: 800 222 555, nebo e-mailem na: potravinyonline@itesco.cz, kde mu sdělí instrukce k využití Kupónů.
    2. Z Kampaně budou vyloučeni ti, kteří:
      1. Nesplní podmínky Kampaně uvedené v těchto pravidlech;
      2. Budou jednat v rozporu se zákonem a/nebo s dobrými mravy a/nebo se dopustí podvodného jednání v souvislosti s Kampaní;
      3. Uvedou v Kampani nepravdivé nebo neúplné informace.
    3. V případě vyloučení Účastníka nemá takový Účastník právo na náhradu nákladů či škody, která by mu mohla vzniknout.
  3. DALŠÍ PODMÍNKY UPLATNĚNÍ SLEVOVÉHO KUPÓNU
    1. V případě, že Účastník převezme a uhradí nákup objednaný Tesco Online nákupy nebo Klikni & Vyzvedni v minimální hodnotě 1.500,- Kč včetně DPH v Době konání Kampaně, obdrží nejpozději do 12 dnů od tohoto převzetí od Tesco email se slevovými Kupóny. Slevové Kupóny jsou zasílány na e-mail Účastníka uvedený v jeho registraci na Tesco. Pokud Účastník od takto uzavřené kupní smlouvy odstoupí a vrátí zakoupené zboží s tím, že nákup klesne pod minimální hodnotu 1.500,-Kč, jsou Kupóny zneplatněny a nelze je užít.
    2. Jednorázovou Slevu obdrží Účastník, který splnil podmínky v těchto pravidlech a v období od 15.8.2017 do 27.8.2017 a/nebo v období od 28.8.2017 do 10.9.2017 nakoupí přes Tesco Online nákupy nebo Klikni & Vyzvedni na stránce http://nakup.itesco.cz/ vždy v minimální hodnotě 1.500,- Kč vč. DPH před Slevou. Kupóny nelze kombinovat s jinými slevovými kupóny a/nebo dárkovými poukazy nebo jinými slevovými kampaněmi.
    3. Uplatněním Kupónu bude Účastníkovi z konečné ceny nákupu odečtena částka v maximální hodnotě 100 Kč. Kupón je možné použít pouze z e-mailové adresy, na kterou byl zaslán. Kód Kupónu je třeba vložit na příslušné místo a potvrdit jeho použití. Kupón je možné použít při potvrzení nákupního seznamu do data platnosti uvedeného na Kupónu. Sleva je platná pouze v případě, že je Účastníkovi doručeno potvrzení nákupního seznamu s uvedenou Slevou. Nabídka se vztahuje pouze na příjemce tohoto Kupónu a může být použit pouze jednorázově. Kupón se nevztahuje na nákup tabákových výrobků, náhrad kojeneckého mléka, léků a poplatku za dovoz zboží. V případě podezření na zneužití Kupónu si společnost Tesco vyhrazuje Slevu Účastníkovi neposkytnout.
    4. Tesco výslovně uvádí, že Slevu není možné proplatit v hotovosti a to ani při případném vrácení zakoupeného zboží. Tesco takovému Účastníkovi, který vrátí zboží, na jehož zakoupení Slevu uplatnil, poskytne náhradu ceny za zboží Účastníkem skutečně uhrazené a novou Slevu, kterou bude moci Účastník uplatnit způsobem určeným Tesco.
    5. Neuplatněná Sleva ve stanovené lhůtě nemůže být Účastníkovi jakkoliv nahrazena a na poskytnutí Slevy nemá Účastník garantovaný nárok.
  4. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ
    1. Tesco nenese žádnou odpovědnost za rychlost ani přenos dat prostřednictvím sítě internet.
    2. Tesco prohlašuje, že není odpovědná za chyby způsobené při přenosu elektronických zpráv.
    3. Tesco si vyhrazuje právo měnit podmínky Kampaně a případně Kampaň zrušit.
    4. Účastník nemá právo na náhradu nákladů spojenou s účastí v Kampani.
    5. Tato pravidla Kampaně nabývají účinnosti dnem jejich vyhlášení.

Nahoru